20 Aralık 2013 Cuma

DAYRUN

 

 

Uzun bir günden sonra evdeyim. Bu aralar 1. sömestr´in sonunda vericegim derslerimle ilgileniyorum. 4 koleksiyon, degisik tasarimlar, Dosyalar, ödevler,... Zor ama bir okadar heycanli! Sanki yeni Üniversitede okumaya baslamisim gibi geliyor ama 1. Sömestr neredeyse bitti ve yilbasida kapinin önünde:) Zaman hizlica kosuyor sanki..! Bazen bir korku icimi sarmiyor degil, herseyi bir arada nasil yapicagimi düsüniyorum, yapmak istedigim o kadar cok sey var ki! Ama bu aralar sabahlari cok zor kalkiyorum, disarisi daha karanlik yatakdan uyanmaya calisiyorum. Günün ilk saatleri zaten ortalikda ruh gibi dolaniyorum, ilerliyen saatlerde kendime geliyorum ve aksamlari enerji dolu bir gece kusu oluyorum:) Ama sadece 2 gün kaldi, sonra tatil ve benden daha fazla duyicaksiniz :)

 

Güzel bir aksam diliyorum hepinize, görüsmek üzere!

 

//Ich bin zuhause nach einem langen Tag. Derzeit arbeite ich an meinen Aufgaben die ich bis Ende des Semester abgeben muss. 4 Kollektionen, verschiedene Entwursmethoden, Mappen, Hausarbeiten., und und und. Anstrengend aber trotzdem so spannend! Mir kommt es so vor als hätte ich erst neu angefangen zu studieren, aber das erste Semester ist schon bald zu Ende und Silvester steht auch schon vor der Tür:) Die Zeit rennt an einem vorbei..! Manchmal macht es mir schon ein wenig Angst und ich frage mich wie ich alles unter einen Hut bekommen soll, ich habe so viel vor! Aber zur Zeit bin ich ein totaler Morgenmuffel. Es ist draußen noch total duster wenn ich aufstehen muss! Die ersten Stunden des Tages bin ich auf Standby, erst im Laufe des Tages laufe ich warm und bin dann total nachtaktiv und sprühe vor Energie! Naja, das sind die letzten 2 Tage, dann ist erstmal Vorlesungsende und ich werdet öfter von mir hören :)

 

Habt einen schönen Abend und bis bald!//

 

Love,

Aslı

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder