3 Mart 2015 Salı

SHADES of.. #SHIT

 

Son zamanlarda bir "Grinin elli tonu" muhabetti aldı başını gidiyor. Herkesin konustugu filmler ve kitaplara tepkisel olarak kosan ben, tabiki de bundan da eksik kalmayacakdim, bayan mantik (ablam) ve bübü (en iyi arkadasimiz ve ondan da ötesi) le birlikte girdik filme. Bir arkadasimiza daha sorduk, gelmek istiyor mu diye. Önce istemedi, sonra istedi, sonra da yinede gelemedi. Bu kizin da sagi solu hic belli olmuyor. Zaten bu olayla basladi hersey, moralim bozula bozula girdim, bir yandan arkamdaki sacma sapan yorum yapan adam, bir yandan cinsel hayati cökmüs her gördüklerine kakara kikiri gülen elli yas üstü teyzeler, bir yandan da karnimin her an gurulduyabilmesi.. Diyetde olmam tuttu cünkü yine. Baska zaman alirim xlarge patlatilmis misiri, Icimde ölyle rahat olur ki anlatamam, yanina Cola "Zero" iciyorum ya. Sanki 3000 kaloriyi ben degil de ön koltuktaki alacak. Gerci sinemaya tat verende patlatilmis misiriydi, orasi ayri. Yerlerimize oturdugumuzda, ön siradaki teyzelerin neler yediklerini gördükten sonra zaten icten ice kendime küfür ettim. Tamda diet yapicak zamani buldun, diet senin neyine kizim? Zaten 6 kilo vermissin incecik olmussun! Sagimda bübü, solumda bayan mantik, ikiside diet de ya. Onlara uyum saglayacagim aklim sira. Birde en siskosuymus gibi basi cekip "fifty shades of snacks yasamiyalim da bugün" diye tembih ediyorum."Bogaziniz da kalir insallahhhh" diyip filme yöneldim. Yemin ederim, filmin yarisi bitmis, ben hala "simdi birsey olucak"  diye bekliyorum. Öbür yarisi da zaten kendime "nezaman bitecek" diye sormakla gecti. Böyle sacma birsey görmedim. Kitablarin cok iyi oldugu söyleniyor, hatta bir haftada bütün seriyi okuyanlar var ama filmi erotik desen degil, romantik desen hic degil. Sonunu görünce zaten ayri bir sinir oldum. Bumuydu yani bukadar uzun zamandir bekleyip durdugunuz? Tutturdunuz grinin elli tonu da elli tonu diye. Elli tonu kadar tas düssün basiniza." offlaya pofflaya kalkdik. 

Geceyi kurtarabilmek icin ardindan en anzindan birseyler icelim, biraz laflayalim dedik. Tabelada yazanlari okuyorum: "Carsamda ve Cuma günleri Cocktaillere 50%! Bu gün ne? Persembeeee!" Acaba ne icsem derken, öbürleri kahve sparis ettikden sonra bende bir kahve alayim dedim. Garson sparisimizi aldiktan sonra, 30 dakika sonra kapatacaklarini bildirdi. Bi bu eksikti zaten, rahatcada oturamiyacaktik. Bazen birlikte 12 Saat gecirdigimiz oluyor, ama zaman yinede yetmiyor. Mesela bulusmamizin ardindan 3 saat gectikten sonra, durup dururken offlamaya pofflamaya basliyoruz ayrilicaz diye. Kahvenin bile tadi tuzu yoktu o gün, iki yudumluyoruz bitiyor. Ayni bulusmamiz gibi, iki bulusuyoruz zaman geciyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder