27 Mayıs 2014 Salı

Pazartesi sendromu ve kirmizi ruj sevdam

Bu aralar nekadar yogun oldugumu tahmin bile edemezsiniz:

Idare edilecek durumlar, akil verilecek arkadaslar, son anda olusturulcak tasarimlar, acil olarak gecilicek sinavlar, yaz için yeni gadrob oluşturmak, sonunda açılışı yapılan yeni mekanları dolaşmak ve tabiki tatil plani yapmak. Bunca koşturma arasında düzenli yazi yazamiyorum, arada sırada size göz kırpabilirim:)  

-    Hic kimse bulundugu yerden ve etrafindaki insanlardan memnum degil. Yoksa herkes cep telefonuna yapisip o anda yaninda olmayanlarla haberlesmezdi.

-   Baharın nedeniyle hormonlarini kontrol altına alamayanlar eski sevgililerine dönmeye çalışıyor. Kimse askdan ölmez, zaten iyi olsaydi devam ederdi degilmi? Gördügünüz gibi koskoca koleksiyonu tasarladikdan sonra ben bile hala hayattayim, bu günün pazartesi sendromunu´da atlakdikmi tamam.-   Dikkatim dagilmadan yapabilecegim tek sey uyumak, uyaninca komple dagiliyorum o ayri. Bence bir masal kahramani olsam ismim kesin uyuya kalan güzel olurdu. Bu gidisle, Sabahlari yarim saat daha fazla uyuyabilmak icin, kahvaltiyi iptal edenleri koruma dernegi kurabilirim. -   Derdini kime anlattigini ve kime iyilik yaptigini iki kere düsün. Ben sana sonucunu bastan söyleyeyim: Iyilik insanlara yaramiyor. Derdin'de cogunun umurunda olmaz, geri kalan ise memnun olur.-   Bu aralar gecen vitrinde gördügüm canta ve atip tutmak feci halde trendi. Insanlarin en cok tekrarladiklari sözcüklere dikkat et: Sevgi, dürüstlük güvenilirlik, sadakat, O vitrindeki canta.. Herkes sahip olmadigi seylerden söz ediyor. Bir seye gercekten sahipsen, artik onun hakkinda konusmaya gerek kalmiyor.-   Her zaman söyledigim seyi size de söyleyeyim: Ask, kendi kendimize yaptigimiz bir büyüdür. Önünüze cikan her insani büyük askiniz olarak ilan etmeyin. Söylesem bir işe yarayacak mı, hayır. Herkes illa kendi yaşamak, başını aynı betona çarpmak istiyor.-   Insan cogu Zaman hayatina uzaktan bakamiyor. Bazen nekadar yakinsan, gerceklerden okadar uzaklasiyorsun. Bende uzaklasmaya karari aldim - Ilk önce budapeste, sonra istanbula, ardindanda Parise Tatil yapmaya gidiyorum. Evet haklisiniz galiba biraz abarttim ama önümüz yaz, hayat da kisa.-   Bir moda tasarim ögrencisi icin en felaket sey, bunca tasarimlarin arasinda kendi kiyafetine zaman ayiramamak. Bu aralar hic umrumda degil, ne buluyorsam onu giyiyorum. Sanirim kendimi toparlayip yine özüme dönmem lazim, evet. Kirmizi rujumla baslayayim. 

Hepinize bol dedikodulu, eglenceli, heyecan ve enerji dolu bir hafta diliyor, 

en kirmizi rujumla öpüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder